Detalii: +40 (740) 913 308
Expeditie si livrare
ATENTIE – In contextul unei pandemii declarate de autoritati, perioada de livrare a comenzilor poate sa depaseasca 10 zile lucratoare.
Se considera comanda ferma acea comanda care a fost confirmata telefonic, in urma apelului efectuat de catre un agent DESIRE DELUXE SRL catre cumparator, pentru a confirma comanda plasata. Confirmarea telefonica se face dupa plasarea comenzii pe site, in cel mult 24 de ore*. Livrarea se face in termen de:
Daca produsele nu sunt pe stoc, veti fi sunat de un reprezentant DESIRE DELUXE SRL care va va informa despre data de livrare.
* Acest termen este unul orientativ. Acesta poate sa se prelungeasca atunci cand exista evenimente speciale de cumparaturi, de exemplu Black Friday, Sarbatori oficiale, sau in contextul unei pandemii sau epidemii mondiale. Termenul poate sa fie prelungit si atunci cand unul sau mai multe produse din comanda nu sunt pe stocul nostru. Toate aceste lucruri vor fi confirmate telefonic.
Atentie! Prin plasarea unei comenzi pe site, produsele nu sunt rezervate pentru dumneavoastra. Confirmarea unei comenzi se face doar telefonic. Dupa plasarea unei comenzi va rugam asteptati telefonul unui operator DESIRE DELUXE SRL pentru confirmarea stocului si a datei de livrare.
Afisarea termenului de livrare pe site-ul DESIRE DELUXE SRL
Produsele de pe website-ul DESIRE DELUXE SRL au mentionat in pagina produsului termenul de livrare. Acest termen reprezinta termenul aproximativ de predare a coletului catre firma de curierat din depozitul DESIRE DELUXE SRL.
Putem intalni urmatoarele situatii:
Termenul de livrare mai sus mentionat este aproximativ si face referire strict la predarea coletului catre firma de curierat nu de livrarea coletului catre client!
In cazul produselor care nu pot fi livrate în acest termen sau acesta nu mai poate fi onorat, va vom contacta prin e-mail sau telefon.
Exceptie fac produsele ce nu se afla in stoc si la care livrarea se face „la comanda”. Livrarea acestor produse se face intr-un interval cuprins intre 3 si 15 zile lucratoare de la confirmarea telefonica a comenzii.
O alta exceptie poate sa apara atunci cand exista evenimente speciale de cumparaturi cum ar fi Black Friday sau alte campanii de reduceri . In acele perioade, din cauza volumului mare de comenzi cat si a aglomerarii firmelor de curierat livrarea poate sa dureze peste 10 zile lucratoare.
Deschidere colet la livrare – DESIRE DELUXE SRL va ofera deschidere colet la livrare (doar la solicitarea clientului)
Serviciul este oferit doar pentru livrarea care se face cu FANCURIER. Pentru localitatile care nu sunt in aria de acoperire a curierilor enumerati, livrarea se va face prin alt curier, astfel serviciul de deschidere a coletului la livrare nu va fi disponibil.
Atentie: Daca ati ales optiunea DESCHIDERE COLET LA LIVRARE, trebuie sa verificati coletul cand il primiti de fata cu curierul. Reclamatiile ulterioare nu vor mai fi luate in considerare.
Daca NU ati ales optiunea DESCHIDERE COLET LA LIVRARE reclamatiile privind lipsa unui produs/neconformitatea produsului/produs deteriorat la transport/ produse livrate gresit trebuie facute in scris sau telefonic in maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului. DESIRE DELUXE SRL nu se face raspunzator de cele de mentionate mai sus daca clientul nu semnaleaza aceasta in termenul de 14 zile de la primirea coletului.
Daca sunteti intr-una din situatile de mai sus, modalitatea de solutionare a reclamatiilor va va fi transmisa pe adresa de e-mail din formularul de reclamatie.
ATENTIE – In perioada evenimentelor speciale de cumparaturi (ex: Black Friday) sau in perioada sarbatorilor legale nu ne asumam termen de livrare. In aceste perioade termenul de livrare poate sa depaseasca 10 zile lucratoare.
Costurile de transport
Transportul este gratuit pentru comenzi mai mari de 1000 lei fara TVA. Tarifele de transport sunt stabilite de catre firmele de curierat si pot fi achitate la DESTINATIE (de catre client) sau la EXPEDITIE (caz in care costurile de transport se vor adauga la valoarea facturii; aceasta metoda prezinta avantajul reducerii costurilor de transport, in baza contractelor incheiate intre SC DESIRE DELUXE SRL si firmele de curierat partenere). Costurile le gasiti mai jos:
► 29.90 RON pentru comenzi in Romania fara deschidere colet
► 39.90 RON pentru comenzi in Romania cu deschidere colet
Taxele de transport enumerate mai sus includ TVA.
Cum platesc?
Plata se poate face:
► online prin card bancar
► prin banca (daca preferati aceasta modalitate de plata, va rugam sa ne anuntati in prealabil).
Un reprezentant al SC DESIRE DELUXE SRL se va ocupa de toate detaliile (factura proforma, confirmare plata etc.), astfel incat comanda dvs. sa fie livrata in cel mai scurt timp. Livrarea produselor se va face numai dupa incasarea banilor in contul nostru. Confirmarea platii poate dura intre 24 si 48 de ore.
Atentie! Produsele aduse pe comanda speciala se pot achizitiona doar cu plata anticipata. Acestea nu se pot returna si nu beneficeaza de optiunea „Deschidere Colet la livrare”
Garantia de conformitate
Vanzatorul are obligatia de a livra produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare, indiferent de forma in care se incheie, verbal sau scris.
Se considera ca un produs este in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca sunt indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:
Lipsa de conformitate are in vedere acele situatii in care vanzatorul nu isi respecta obligatia asumata prin contractul incheiat de a livra consumatorului produsul adaptat scopului solicitat de acesta. Aceasta situatie are in vedere cazurile in care consumatorul are nevoie de produse cu anumite caracteristici, iar pentru a le obtine trebuie sa incheie un contract prin care agentul economic se obliga fie sa fabrice un produs cu aceste caracteristici, fie sa modifice un produs pentru a-i conferi caracteristicile dorite de consumator.
Lipsa de conformitate in acest caz se incadreaza perfect in notiunea de defect, cu alte cuvinte, produsul nu functionează asa cum ar trebui, spre exemplu congelatorul nu ingheata, pantofii se rup la prima purtare, motorul masinii de spalat nu roteste cuva, becul se arde dupa cinci minute de la instalare etc.
In acest caz, lipsa de conformitate se evalueaza in functie de doua elemente, respectiv natura produsului si declaratiile privind produsul, facute in special prin publicitate sau prin inscrierea pe eticheta.
Termenul de garantie legală de conformitate este de 14 zile si se calculeaza de la data livrarii produsului.
Prezumptia lipsei de conformitate
Prezumtia lipsei de conformitate nu poate fi invocata atunci cand:
Garantia comerciala
Informatia despre perioada de garantie comerciala se gaseste pe ficare produs in parte.
ATENTIE! VA RUGAM NU TRIMITETI COLETE IN SERVICE INAINTE SA NE ANUNTATI FIE PRIN FORMULARUL DE MAI JOS, FIE TELEFONIC LA NUMARUL 0748 836926.
Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit catre punctul de lucru al VANZATORULUI, impreuna cu o copie a facturii care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport vor fi suportate in totalitate de catre vanzator. Va recomandam sa contactati telefonic un reprezentant DESIRE DELUXE SRL sau sa completati formularul de retur inainte de a trimite un produs in service. Defectele vizibile trebuie reclamate in momentul deschiderii coletului.
Vanzatorul nu are obligatia acordarii garantiei in cazul in care produsele au fost manevrate sau depozitate in mod necorespunzator de catre cumparator, au fost utilizate incorect, au suferit socuri mecanice sau termice, au fost scufundate in apa, au intrat in contact cu substante care nu sunt necesare in procesul de montare. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei, iar costul transportului va fi suportat de client.
DESIRE DELUXE SRL nu accepta in service produse fara eticheta. Pe eticheta se regaseste codul de identificare al produsului. Fara acest cod nu se poate face identificarea corecta a produsului.
Fii primul care află despre noile noastre promoții.
Multumesc pentru abonare!
Acest e-mail a fost înregistrat!