Politica de retur

Returnare produse

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului (Art. 7 din OUG 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta).

S.C. DESIRE DELUXE SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului. Daca produsul returnat este trimis fara o copie a facturii / datele de contact / numarul comenzii / cererii de retur (date necesare pentru a va identifica), termenul de rambursare se mareste. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta). În cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, profesionistul prelungeşte termenul
în mod corespunzător

Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare: Legea 365/2002 privind comertul electronic si OUG 34/2014 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta.

Produsele care urmeaza a fi schimbate/stornate in perioada de 30 zile calendaristice se trimit la unul dintre punctele de lucru ale VANZATORULUI, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre CUMPARATOR. Trimiterea unui produs catre DESIRE DELUXE SRL trebuie facuta doar dupa completarea formularului de retur.

Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:

  • Contravaloarea transportului produselor catre firma DESIRE DELUXE SRL va fi suportata de client;
  • Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: de exemplu au urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
  • In situatia in care produsele au un sigiliu de garantie, acesta nu are voie sa fie desfacut – produsul returnat trebuie sa aiba sigilul de garantie intact.;
  • Alte date specifice privitoare la situatia si starea produselor se pot obtine contactandu-ne online sau prin email / telefon.

Sesizari si reclamatii

Daca intampinati orice problema legata de o comanda, care nu pare a putea fi rezolvata prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti solicita conciliere suplimentara la telefon 0748 836926 sau ne puteti scrie pe adresa service@desired.ro.

Litigii

Pentru orice conflict aparut intre SC DESIRE DELUXE SRL si clientii sai se va cauta o rezolvare pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi solutionat de catre instanta judecatoreasca pe a carei raza teritoriala se afla sediul S.C. DESIRE DELUXE SRL